19 lis 2015

286. Czas ulotny



Przez 3 lata w komiksie pojawiło się około 450 różnych postaci.

Bonus: Rozmowa z Hiszpańskim Inkwizytorem na temat pięciu najpopularniejszych odcinków w latach 2012-2015






http://taksiedziejegdytakjest.blogspot.com/2014/08/165-historie.html
MIEJSCE 5
165. "Historie" (8.08.2014)

~480 wyświetleń
30 lipca 2014, Woodstock. Chłopak Isi pokazuje Obozowi Internetowo-Komiksowemu pewną zabawę. Współrysowane z Isią (Koala też płonie).

Inkwizytor: Po pierwsze nie spodziewałem się bycia zaproszonym tutaj.
Po drugie - nie wiem, co to za komiks.
Po trzecie z kolei, nie lubię Woodstocków - sama herezja tam się plewi.
Po czwarte - co ja tutaj robię w ogóle.

Po piąte - komiks mi się nie podobał, szkalował dobre imię Pana Naszego - każdy Wie, że Pan dba o warunki sanitarne i nie kazałby czynić takich rzeczy w Toi-Toi'u!
Wrathu: Czyli Inkwizytora nie spotkamy raczej na Woodstocku?
Inkwizytor: Raczej nie.
Wrathu: Tylu niewiernych do spalenia tyle dusz do nawrócenia!
Inkwizytor: Cóż - mam od tego ludzi. Do tego imprezy masowe słyną niestety z dobrych zabezpieczeń m.in. na wypadek pożaru, więc moje starania poszłyby na marne. Do tego należy wspomnieć, że błoto zawiera wodę, a woda się nie pali :<


 MIEJSCE 4
158. "Towarzysze" (14.07.2014)
~620 wyświetleń
12 lipca 2014, Gdańsk. Odbywa się zjazd redaktorów Trzynastego Schronu. Rozmowa.

Wrathu: Byłeś kiedyś w Gdańsku? Przepraszam, Wasza Eminencjo, czy jak w ogóle się zwraca do inkwizytora?
Inkwizytor: Zwracaj się jak chcesz, bylebyś postawił kratę browa... Khem, khem - zapłacił składkę na tępienie niewiernych po programie. Niestety nie byłem w tym pięknym mieście. Obowiązki mnie tam nie zapędziły. Sam komiks uważam za obraźliwy - oczywistą oczywistością jest fakt, że w komiksach jako przykład zbrodniarzy powinieneś umieszczać Heroda, Szatana (dla przyjaciół Sławka) czy inne złe postacie biblijne. W ostateczności ujdzie Rodriga Borgia, aczkolwiek on wielkim papieżem był. Że ja też Ciebie na fotel jeszcze nie wysłałem...
Wrathu: *Wygodny* fotel?! O nie!
Inkwizytor: O tak!
Wrathu: Swoją drogą, rzecz była oparta na faktach, więc był to dosłowny cytat
Inkwizytor: O wolności artystycznej nie słyszał? Można lekko podkolorować sytuację!

MIEJSCE 3
281. "Pierogi i Wogóle" (27.10.2015)
~900 wyświetleń
Do Revv przychodzi tajemnicza paczka. Wrathu, Kuc Filolog i Kret starają się zgadnąć, co może się w niej kryć. Bonus: 5 'coverów' klasycznych odcinków Tak bardzo źle.

Wrathu: To dość świeża pozycja. O tyle wyjątkowa, że tak na dobrą sprawę oprócz jednego odcinka jest też na dobrą sprawę pięć dodatkowych.
To nie pierwszy raz, gdy postanowiłem wyobrazić sobie czyjeś komiksy rysowane w moim stylu, już kiedyś mi się to zdarzyło, kiedy świętowaliśmy razem z Po prostu kopytko pierwsze urodziny blogów (autorka założyła swojego bloga tego samego dnia, co ja, ale aktualnie zawiesiła działalność) I jakoś tak tym razem postanowiłem to zrobić z innym blogiem, kultowym Tak bardzo źle.
Revv pisała, że nie wie, czemu przerysowuję jej komiksy, ale akceptuje to.
Inkwizytor: Szczerze stwierdzam too long, didn't read. Może gdybyś postanowił nie przerabiać czyichś komiksów na swoje, to by wyszło tego mniej i zainteresowałbyś większą rzeszę czytelników - ale ja jestem tylko specem od tępienia herezji i bycia niespodziewanym, więc co ja tam wiem... Poduszeczki!
Wrathu: Poduszeczki? Masz na myśli wogóle?
Och, no tak, *te* poduszeczki

MIEJSCE 2
202. "Czy" (21.11.2014)
~1640 wyświetleń
Pierwsza dekada XXI wieku, Qba gra w Fallouta, tego pierwszego. Tak, Fallout 3 nie jest pierwszą częścią serii. Brat Qby wyraża zdziwienie, widząc jednego zakapturzonego NPC.

Wrathu: Niedawno była premiera czwartej części. Grałeś w Fallouta? Któregokolwiek?
Inkwizytor: Na szczęście nieę - widzę, że ta gra epatuje (co to w ogóle za słowo?) agresją i negatywnym nastawieniem do świata. Do tego pokazuje nieprawdziwą wizję przyszłości - oczywistą oczywistością jest fakt, że marzenia fanów postapo się nigdy nie ziszczą - a oto zadbam Ja, Inkwizytor!
Wrathu: A jaka jest słuszna wizja przyszłości według inkwizytora?
Inkwizytor: Taka, w której moje istnienie byłoby niepotrzebne - brak ludzi do potraktowania poduszkami lub fotelem.

MIEJSCE 1
87. "Miłość" (31.08.2013)
~1750 wyświetleń
Daenerys poznaje Geralta. Jorah jest zazdrosny. W barze poznaje polskiego polityka, który również stara się zdobyć czyjąś uwagę.

Inkwizytor: Sam nie wiem, co o tym myśleć. Jak wiadomo, przed pierwszą setką zabawa się nie rozkręca, dodatkowo akcja poszatkowana. Brak poszanowania dla mistrza Martina (George R. R. Martin, autor Gry o Tron, przyp. aut.) poprzez tworzenie fanfików, do tego słabych. Poduszki i fotel to za mało - SPŁONIESZ!
Wrathu: Wielu ludzi shipuje Daenerys i Geralta...
Inkwizytor: Ludzie shippują Petyra i Sansę. Ludzie shippują Harry'ego i Draco. To, co ludzie shipują, jest zazwyczaj złe i zasługuje na stos.
Wrathu: Czekaj, co robisz z tą pochodnią
Staph
Inkwizytor: BUUUUUUURN!

2 komentarze:

  1. Jonasz to tani sposób na mojego duchowego lajka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się go nie nadużywać, ale na pewno jeszcze się wiele razy pojawi na przestrzeni lat.
      Także, Twój duchowy lajk wiele dla mnie znaczy.

      Usuń